Leijonakauppa.fi - Info

Tervetuloa Leijonakauppaan!

Leijonakauppa on MTV Oy:n ylläpitämä verkkokauppa, jossa myydään virallisia Leijonat-fanituotteita. Ostamalla Leijonakaupasta tuet myös suomalaista nuorisokiekkoilua.

 

Tuotteet:

Leijonakauppa myy vain virallisia Suomen jääkiekkoliiton hyväksymiä Leijonat-tuotteita. Laajennamme valikoimaa kaiken aikaa. Palaute-lomakkeen kautta voit lähettää meille toiveita ja vinkkejä tuotteista, jotka mielestäsi sopisivat hyvin Leijonat-fanituotteiksi, mutta puuttuvat vielä valikoimastamme.

 

Tilaaminen:

Kun löydät verkkokaupasta haluamasi tuotteen, klikkaa sinistä "Lisää koriin"-nappia ja tuote siirtyy ostoskoriin. Vaatteiden kohdalla valitse oikea koko ennen kuin lisäät tuotteen ostoskoriin. Kun olet valinnut kaikki haluamasi tuotteet ostoskoriin, klikkaa "Kassalle" -nappia ja siirryt tilaus- ja maksusivuille.

Tilaus- ja maksusivuilla voit vielä muuttaa tuotteiden määriä tai poistaa tuotteita ostoskorista. "Päivitä"-nappia klikkaamalla muutokset astuvat voimaan.

Täytä omat tietosi "Tilaajan tiedot" kenttiin ja tarvittaessa voit valita toimitusosoitteeksi muun osoitteen kuin oman osoitteesi. Varmista että tiedot ovat oikein.

Tilausvaiheessa voit rekisteröityä Leijonakaupan kanta-asiakkaaksi. Kanta-asiakkaana voit kirjautua palveluun ja näet omien tilaustesi tiedot, kuulet ensimmäisenä uusista Leijonakaupan tuotteista ja tarjouksista. Lisäksi arvomme kanta-asiakkaiden kesken yllätyspalkintoja. Voit myös tehdä tilauksen ilman rekisteröintiä.

 

Maksaminen

Tuotteet sekä toimitus- ja pakkauskulut maksetaan verkkokaupassa. Maksutapoina käyvät Visa ja Mastercard -luottokortit sekä yleisimmät suomalaiset verkkopankkitunnukset. Kaupan etusivulta näet luettelon kaikista maksutavoista.

Kuponkikoodeja eli lahjakortteja käytettäessä asiakkaan tulee huomioida, että yhtä koodia voidaan käyttää vain kerran, koko lahjakortin summa on käytettävä kerralla eikä lahjakortista mahdollisesti ylijäänyttä rahaa myöskään palauteta asiakkaalle. Lahjakorttikoodia ei voida myöskään käyttää postikulujen maksamiseen, ainoastaan tuotteiden maksamiseen.

 

Tilausvahvistus

Saat tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Säilytä tilausvahvistus.

 

 

Yritystilausten laskutus

Myös yritystilaukset voidaan maksaa laskulla.  

Tilauksesta muodostettava lasku sisältää tarkat erittelyt ostetuista tuotteista sekä oston tehneen henkilön tiedot.

Kun olet tekemässä tilausta yritykselle, sinut tunnistetaan turvallisesti oman pankkisi tarjoaman tunnistuspalvelun avulla. Tämän jälkeen palvelu tunnistaa automaattisesti onko sinulla yrityksen nimenkirjoitusoikeus tai yrityksen myöntämä osto-oikeus. Laskulla myynnin yhteydessä tarkastamme yrityksen luottokelpoisuuden. Laskuun lisätään laskutuslisä 6,20 euroa (sis. Alv.)

Työntekijöiden osto-oikeudet tarkastetaan Osto-oikeusrekisteristä. Sen avulla yritykset voivat turvallisesti myöntää ja hallinnoida osto-oikeuksia. Mikäli sinulla ei ole yrityksen myöntämää osto-oikeutta, pyydä työnantajaasi perustamaan sellainen osto-oikeusrekisteriin.

Rekisterin käyttö on ilmaista. Siirry Osto-oikeusrekisteriin tästä.


Palvelun tarjoaa Intrum Justitia Oy. Käsittelemme tietoja henkilötietolain mukaisesti.

 

© Copyright 2013, Intrum Justitia Oy

 

 

Verkkosivujen kautta tehdyssä tilauksessa on mahdollista, ettei esim. Klarna myönnä laskua suurelle tilaukselle. Verkkopankkitunnuksilla maksaessa tilauksen tulisi kuitenkin onnistua sen koosta riippumatta.

Yritystilausten toimitus Suomeen on 1-3 arkipäivää tuotteiden saatavuudesta riippuen. Asiakaspalvelusta annetaan tieto saatavuudesta tilauksen vastaanottamisen yhteydessä.

Leijonat on Suomen Jääkiekkoliiton rekisteröimä tavaramerkki ja kaikki käyttö ilman siihen oikeuttavaa sopimusta on kielletty. Väärinkäytöksiin tullaan puuttumaan. Leijonakaupan sivuilta löytyvää materiaalia tai yrityksen itse Leijona-tuotteista kuvaamaa materiaalia ei saa käyttää markkinointitarkoituksissa.


Toimitus

Leijonakauppa toimittaa tuotteitaan asiakkailleen Suomeen (ei Ahvenanmaalle) yleensä 1-3 arkipäivän toimitusajalla. EU –maihin toimitusaika on maasta riippuen 3-14 arkipäivää, useimmiten kuitenkin 3-7 arkipäivää. Toimitus tapahtuu postin välityksellä joko kirjeenä kotiin tai pakettina, joka noudetaan postitoimipaikasta. Pyrimme ilmoittamaan, jos tuotteen käsittelyaika on enemmän kuin 3 päivää. Ennakkotilaustuotteilla on pidempi toimitusaika ja nämä tiedot löytyvät tuotetietojen yhteydestä. Jos tuotteen yhteydessä on kerrottu, että tuotetta ei löydy varastosta, on toimitusaika ennalta määrittelemätön.

Tuotteet toimitetaan kirjeitse kotiin tai isommat lähetykset ovat noudettavissa lähimmästä postista.

Kaikki yhden tilauksen tuotteet toimitetaan asiakkaalle samassa lähetyksessä. Jos yhdellä tuotteella on pidempi toimitusaika, toimitetaan koko toimitus asiakkaalle samaan aikaan. Jos asiakas haluaa saatavilla olevat tilauksen tuotteet heti, on hänen tehtävä kaksi tilausta, joista veloitetaan kaksi postituskulua.

Kuluttajalla on oikeus peruuttaa tilaus. Tilauksen peruutukset suositellaan tehtäväksi asiakaspalvelun kautta.

MTV on vastuussa, mikäli tavara vahingoittuu tai katoaa asiakkaalle kuljetuksen aikana. Tavaran vahingoittuessa tai kadotessa kuljetuksen aikana asiakkaalta MTV:lle (palautus) on asiakas tai taho, jolta asiakas on kuljetuspalvelun hankkinut (esim Itella), vastuussa vahingosta.

 

Toimitustavat

1. Posti

Toimitamme tuotteita postin välityksellä kaikkialle Suomeen. Pienet tuotteet toimitamme kirjeenä, suuremmat tuotteet paketteina. Näet om tilauksesi toimitustavan ja hinnan ennen maksamista.

2. SmartPOST

SmartPOST on uusi ja nopea toimitustapa, jossa tilaukset menevät lähimpään SmartPOST-pakettiautomaattiin. Pakettiautomaatteja sijaitsee mm. ostoskeskuksissa, joista paketin nouto onnistuu myös ilta-aikaan. Toimitamme tuotteita SmartPOST-pakettiautomaatteihin ympäri Suomea. Kun tilaus on saapunut SmartPOST-pakettiautomaattiin, tulee tästä ilmoitus puhelimeen tekstiviestinä. Tekstiviesti sisältää koodin joka syötetään automaattiin noudon yhteydessä. Lue lisää toimitustavasta SmartPOSTI:n kotisivuilta: http://smartpost.posti.fi/

 

Toimitusajat ja hinnat:

1. Posti

Suomi
Kirjeen hinta 4,50e
Paketin hinta 8,95e
Toimitusaika, noin 1-3 arkipäivää

EU-maat
Paketti EU-maat 19,95e
Toimitusaika, 3-13 arkipäivää

2. SmartPOST

Paketin hinta 4,95e
Toimitusaika, noin 1-3 arkipäivää

 

Palautusoikeus

Kuluttajalla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus postipaketin vastaanotto- / noutohetkestä alkaen (mukaanlukien viikonloput ja pyhäpäivät, poislukien noutopäivä). Tuote on palautettava tai vaihdettava viimeistään 14. päivää seuraavana arkipäivänä. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Poikkeuksena alusvaatteet, hygieniatuotteet, erikoistuotteet (esim, räätälöidyt, personoidut) tai sinetöidyt tuotteet (esim tietokonepelit, dvd- ja cd-levyt), joilla ei ole palautusoikeutta.

Vastaanotto- tai noutohetkeksi katsotaan se päivä jolloin paketti on toimitettu kuluttajalle tai noudettu postista. Asiakkaan velvollisuus on todistaa tämä päivä esimerkiksi kuitin avulla.

Palautuksesta maksetut rahat siirretään takaisin palauttajan erikseen ilmoittamalle pankkitilille.

Myytävien ohjelmistojen tietokoneille tai matkapuhelimille tai vastaaville laitteille asettamat tehovaatimukset on esitelty tuotteen yhteydessä ennen ostotapahtumaa, joten laitteistovaatimuksia ei hyväksytä tuotepalautuksen perusteena.

Tuotepalautukset aina:
a) Alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna) ilman turhia merkintöjä  
b) Tuotepalautuslomake on saatavilla tästä linkistä. Lomakkeeseen tulee täyttää palautuksen syy ja muut kysytyt tiedot.
c) Viimeistään 14 päivän kuluessa ostohetkestä.
Aiheettomista palautuksista veloitamme toteutuneet kulut asiakkaalta. Puutteellisesti palautetut tai puutteellisesti takuuhuoltoon lähetetyt tuotteet lähetämme asiakkaan kustannuksella takaisin.
Kun palautat tuotteen täytä oheinen lomake tarkasti ja liitä se mukaan palautukseen:

Helpoiten palautuksen voi tehdä postikonttorissa mainitsemalla kaupan nimen "Leijonakauppa" postitoimipaikassa Palautus Suomesta on maksuton. Lisäksi saat palautuksesta tositteen, jolla palautus voidaan myöhemmin todentaa. Palautusosoite on:

MTV Oy/Leijonakauppa
Itella Logistics Oy
Tikkurilantie 148
Ovet D51-53
01530 Vantaa

 

Usein kysyttyä

 

Saako Leijonakaupasta tilattua pelipaidan nimi ja numero – painatuksella?

Vastaus:

Leijonakaupassa ei ole valitettavasti käytössä painatuspalvelua. Tilaus voidaan kuitenkin toimittaa tilauksen tekijän erikseen sopimaan painopaikkaan, jolloin painatus maksetaan painatusliikkeessä erikseen muun tilauksen maksun kanssa. Tämä onnistuu syöttämällä tilauksen saajan kohdalle painopaikan nimi ja osoitetiedot.

 

Tilauksen teosta on kulunut yli 3 arkipäivää, miksi en ole saanut tilausta?

Vastaus:

Mikäli tilauksen kaikkia tuotteita ei ole ollut saatavilla varastosta tilaushetkellä, on tilaus jäänyt odottamaan puuttuvia tuotteita. Tilaus lähtee matkaan kokonaisuudessaan yhdellä kertaa. Syynä voi olla myös tilauksessa yhteydessä annetut virheelliset tiedot, kuten puhelinnumero tai sähköpostiosoite, johon tilauksen saapumisilmoitus lähetetään. Mikäli tilauksen teosta on kulunut yli 2 viikkoa, on todennäköistä että tilaus on ehtinyt palautua takaisin varastoon postista noutamattomana pakettina. 

Mikäli et ole varma onko tilauksesi palautunut takaisin varastoon, voit tarkistaa tämän asiakaspalvelusta leijonakauppa.asiakaspalvelu@mtv.fi , ilmoitathan selvityspyynnön yhteydessä tilausnumeron. 

 

Missä ajassa uusi tuote saapuu palautetun tilalle?

Vastaus:

Tuotteen palautuminen varastoon kestää noin 2 viikkoa. Kun palautus otetaan vastaan, asiakaspalvelusta tulee sähköposti vaihdossa pyydetyn tuotteen matkaan toimittamisesta. Uuden tilauksen toimitus kestää 1-3 arkipäivää. Koko prosessin kesto on noin 2 viikkoa 3 päivää. Mikäli vaihdossa pyydettyä tuotetta ei ole saatavilla, asiakaspalvelu laittaa tästä tiedon tilaajan sähköpostiin.

Mikäli tuotetta ei ole palautettu palautusohjeen mukaisesti alkuperäisessä pakkauksessa tilauksen lähetteessä ilmoitettuun palautusosoitteeseen ja kuittia/lähetystunnusta tehdystä palautuksesta ei ole, ei palautusta pystytä valitettavasti paikantamaan/todentamaan.

 

Milloin palautetun tilauksen/tuotteen hinta palautetaan tililleni?

Vastaus:

Tilauksen/Tuotteen palautuminen varastoon kestää noin 2 viikkoa. Kun palautus otetaan vastaan, asiakaspalvelusta tulee sähköpostitse tieto palautuksen vastaanottamisesta, jonka jälkeen verkkopankilla maksettu summa palautetaan 2 viikon sisällä palautuksen yhteydessä ilmoitetulle pankkitilille.

Klarna Laskulla tai luottokortilla tehdyn tilauksen summa hyvitetään 1 viikon sisällä tilauksen/tuotteen vastaanotosta suoraan Klarna Laskulle tai Luottokortille.

 

Miksi en saanut saapumisilmoitusta?

Vastaus:

Mikäli tilauksen yhteydessä ilmoitettu puhelinnumero tai sähköpostiosoite ovat olleet virheellisiä tai ovat jääneet puuttumaan tilauksesta, ei saapumisilmoitusta voida välittää. Syynä voi olla myös tilauksen maksun epäonnistuminen, jolloin maksun epäonnistumisesta johtuen tilaus ei ole onnistunut. 

Paketissa tuleva tilaus menee lähimpään postiin, josta lähtee saapumisilmoitus tilauksessa ilmoitettuun puhelinnumeroon. Mikäli tilausta ei noudeta, lähetetään saapumisilmoitus tilauksessa ilmoitettuun sähköpostiin ja lopulta kotiosoitteeseen. Posti säilyttää pakettia 14 päivää.

Smart Post –automaatteihin tulevissa tilauksissa saapumisilmoitus tulee puhelimeen tekstiviestinä. Smart Post –paketteja säilytetään pakettiautomaatissa 1 viikon ajan.

Noutamattomat tilaukset palautuvat lähettäjälle, jonka jälkeen ne siirtyvät takaisin myyntiin. Jos epäilet että tilauksesi on palautunut, voit tarkistaa tämän asiakaspalvelusta.

 

Asiakaspalvelu:

Leijonakaupan asiakaspalvelu vastaa mielellään kaikkiin tilauksia koskeviin tiedusteluihin. Asiakaspalveluun voi lähettää sähköpostia osoitteeseen leijonakauppa.asiakaspalvelu@mtv.fi tai soittaa puhelinnumeroon 0800 414 141. Asiakaspalvelumme päivystää arkisin klo 9-20.

Lisätietoja löydät Leijonakaupan tilaus-ja toimitusehdoista ja rekisteriselosteesta.

Hyviä ostoshetkiä Leijonat-tuotteiden parissa!